Pretraži Nekretnine vijesti:



Svatko može kreirati za ZF filmove, ali tko će to kupiti?

 7.11.2013 16:02:00  |  Arhitektura, urbanizam i politika

Dizajneri stvaraju inovacije ulazeći u sve pore društva, ali moraju voditi računa i o potrošaču i ograničenjima proizvodnje, kaže Gilles Vidal, Peugeotov glavni dizajner koji je nedavno boravio u Zagrebu na međunarodnom arhitektonskom simpoziju Dani Orisa.

Istraživanja pokazuju da je estetika na prvome mjestu u odabiru automobila, pogotovo kad u istoj klasi različitih marki neki dizajn odskače od ostalih. Cijena je na drugome mjestu. Stoga je na dizajnerima automobila velik zadatak. Među njima vlada velika konkurencija pa opstaju samo najbolji.

Nedavno je u Zagrebu na međunarodnome arhitektonskom simpoziju Dani Orisa gostovao Gilles Vidal, Peugeotov glavni dizajner. Njegov je osnovni zadatak osmisliti Peugeotov novi identitet. Tvrtka je nedavno izbacila novi model 308 na kojem je Vidal s timom radio malo manje od četiri godine.

Teško je dizajnirati automobil koji se razlikuje od ostalih, zbog toga je kreativni rad najvažniji. Treba pronaći vlastite načine i stvoriti snažan karakter i DNK marke. Modelima treba dati značenje, identitet i nadjenuti im imena. Brendovska je asocijacija naše tvrtke kombinacija visoke kvalitete i kreativnosti, po čemu je jedinstvena.

Peugeot krasi jednostavna elegancija, trudimo se izbjegavati kaotičnost, težimo izravnanju linija i očitoj jednostavnosti. I, najvažnije, stvaramo odnos između automobila i klijenta, koji mora imati osjećaj da su on i vozilo jedno - govori Vidal. Svatko, kaže Vidal, može napraviti vozilo iz znanstvene fantastike, ali nitko ga neće kupiti.

Ljudima će se svidjeti takva ideja, ali neće se vidjeti u njoj. Zašto retrodizajn tm. osjetilni dizajn (engl. sensory design) u automobilskoj se industriji primjenjuje možda više nego drugdje. Važan je u dizajnu interijera jer doživljaj mora biti jedinstven i govoriti sve o tom brendu.

Pomno se razmišlja o svemu, od stvaranja zvuka pri zatvaranju vrata, mirisa kože ili tekstila, parfema, koji moraju biti delikatni, do osjeta dodira ploče ili komande. Jedna od najvećih izazova za dizajnere jest stvoriti ikonu, bezvremenski model koji ne izlazi iz mode. Kao jedan od primjera Vidal je istaknuo Mini Cooper (popularni Mini Moris), malen izvana, velik iznutra.

 



Autor/Izvor: Željka Laslavić/Lider/Presscut


<< Prethodna vijest
Slijedeća vijest >>

Posljednji članci iz ove kategorije:

Započela energetska obnova zgrade u Botincu, sagrađene prije 50 godina kao privremeni smještaj nakon velike poplave u Zagrebu

2.12.2014 14:39:00  |  Autor/Izvor: Limun.hr

"Energetska obnova ove zgrade u Ulici Kolarove Breze primjer je kakve koristi građani osobno imaju od energetske učinkovitosti. Stanarima ove zgrade porasti će kvaliteta života

Francuski paviljon se sutra napokon otvara

14.10.2014 10:42:00  |  Autor/Izvor: poslovni.hr

Posljednjih godinu dana stajao je prazan i zatvoren, a obnovljen nakon dugih 70 godina čekanja. No, Francuski paviljon, remek-djelo moderne arhitekture, napokon otvara svoja vrata sutra u 17.30 sati, kada će na otvorenje doći gradonačelnik Zagreba Milan Bandić, ali i predsjednik države Ivo Josipović

Nakon deset godina čekanja obnovit će se Vitićev neboder

11.7.2014 13:42:00  |  Autor/Izvor: poslovni.hr

Boje su izblijedjele, pročelje je propalo, zidovi su potpuno oronuli, a drvene grilje svako malo opadaju i predstavljaju opasnost za prolaznike. Remek-djelo moderne arhitekture na uglu Laginjine i Vojnovićeve ulice godinama propada. No dugotrajnoj borbi stanara, čini se, nazire se kraj

Pored Šibenika švicarski investitori ulažu 1,5 milijarde eura

7.7.2014 8:54:00  |  Autor/Izvor: www.liderpress.hr

Sedam godina i šezdeset milijuna eura bilo je potrebno kako bi se kupilo zemljište u Zablaću pokraj Šibenika za izgradnju novoga gradskog naselja. Švicarci su spremni za početak radova čim se dovrši detaljni urbanistički plan, što se očekuje krajem godine s obzirom na to da je GUP usuglašen

Stenjevec uredio svoju zajedničku zelenu oazu

11.6.2014 10:58:00  |  Autor/Izvor: Limun.hr

Nastavkom ovogodišnjih zelenih akcija u sklopu nacionalnog projekta Urbani vrtovi uređena je i društvena zona Gradskog vrta u Stenjevcu. Zahvaljujući Gradu Zagrebu, 24sata i Radiju Kaj kao i velikom zanimanju građana, zazelenio se još jedan kvart u Zagrebu
 

Pošaljite upit

Ime i prezime:
Telefon:
E-mail adresa:
 
Poruka: