Pretraži Nekretnine vijesti:



Dan za selfness

 23.10.2015 10:38:00  |  Turistički projekti

Na konferenciji za novinare Terma Olimia i Terma Tuhelj, direktor Terma Olimia d.d. Florjan Vasle, prokurist Terma Olimia d.d Vasja Čretnik i direktorica Terma Tuhelj d.o.o. Ivana Kolar, predstavili su rezultate poslovanja u prvih 9. mjeseci 2015. godine kao i brojne novitete i planove za daljnje poslovanje, stoji u priopćenju.

I dalje u vrhu wellness i spa turizma Slovenije i Hrvatske
Terme Olimia i Terme Tuhelj poslovanje vode strategijom stalnog razvoja i unapređenja -  sustava poslovanja, infrastrukture te ponude i širine svojih usluga te s vizijom razlikovanja od sličnih usluga i drugih turističkih centara. Sukladno tome, i u prošlom razdoblju ulagali su u kapacitete i razvoj novih kvaliteta te ostvarili odlične rezultate.

U Termama Olimia u prvih 9. mjeseci ostvareno je 64.230 dolazaka što je za 2,2% više nego u istom periodu lani te je ostvareno i 237 968 noćenja u 2015. Terme Olimia ostvarile su 12.824.760 prihoda u prvih 9. mjeseci 2015. godine što je 2% više nego 2014. godine. U ukupnoj strukturu bilježimo porast stranih gostiju: u wellness hotelu Sotelia**** ugostili smo 73,8% stranih gostiju, u hotelu Breza**** 50,2%. U 2015. godini smo ponosni na povećanje broja gostiju iz Francuske, Gruzije, Austrije, Srbije, Hrvatske i Crne gore.

Velik iskorak u rezultatima bilježi kupališni segment (Aqualuna, Termalija i Orhidelia) gdje je Terme Olimia posjetilo je 124.548 komercijalnih kupača u prvih 9. mjeseci 2015. što je 12,9% više nego u istom periodu 2014. godine. Tome su uvelike pridonijeli i dani otvorenih vrata početkom ljeta (10.-14.06.) kada je Aqualunu posjetilo više od 7 500 kupača koji su kroz 4 dana potpuno besplatno mogli uživati u raznovrsnoj ponudi. To je Aqualunu svrstalo u sam vrh slovenskih kupališta (Naj kupalište 2015.), a nagradama pridodajemo i nagradu za naj wellness (Wellness Orhidelia – 6. godina za redom).

Zbog iznimnog poslovanja, inovacija te ulaganja u poslovanje, FIJET Slovenija dodijelio je Termama Olimia i općina Podčetrtek, Kristalni triglav za vidljiva dostignuća u slovenskom turizmu.

U Termama Tuhelj u prvih 9. mjeseci ostvareno je 27 534 dolaska što je za 5,2% više nego u istom razdoblju 2014. godine te je u prvih 9. mjeseci ostvareno 64 315 noćenja. U 2015. godini ostvareno je 4.465.000 euro prihoda u prvih 9. mjeseci 2015. godine što je za 7,5% više nego lani. Domaći gosti su i dalje najbrojniji gosti u Hotelu WELL**** i čine 50-tak posto svih gostiju. Najveći broj domaćih gostiju je iz Zagreba te iz Istre, a možemo istaknuti da ima nešto više individualnih gostiju, a manje organiziranih grupa, i taj trend raste što ukazuje da je atraktivnost Terma Tuhelj kao destinacije za idealan wellness odmor na visokom nivou. Drugih 50% gostiju čine stranci, od kojih su i dalje najbrojniji gosti iz Slovenije, Njemačke, Austrije i Italije te BiH, a u srpnju i kolovozu ih ima i iz Belgije, Danske, Luksemburga, Nizozemske, Kanade, Francuske, Israela, Litve, Novog Zelanda, Kine, Koreje i drugih europskih i svjetskih destinacija, navodi se u priopćenju.

Osim povećanja dolazaka stranih gostiju, u Termama Tuhelj, bilježi se i porastu komercijalnih kupača. Vodeni planet posjetilo je 131 314 komercijalnih kupača u prvih 9 mjeseci što je 8,3% više nego u  prvih 9 mjeseci 2014. Kako Vodeni planet sada broji 11 godina svog poslovanja, u periodu od 2005. do 2015., najpoznatije kupalište posjetilo je 2.382 820 kupača.

Investicije i noviteti 2015./ 2016.
Terme Olimia za 2016. godinu pripremaju renovaciju wellness hotela Sotelia****s čija se investicija procjenjuje na 1 mio eura te se završetak radova planira do kraja 2016. godine. U 2017. godini planira se rekonstrukcija bazenskog kompleksa Termalija.

Terme Tuhelj unaprijedile su svoje kapacitete uređenjem kampa gdje su se uredile sanitarne prostorije  i ostala infrastruktura i za zimsko poslovanje. Uredili smo već osnovne preduvjete za daljnji razvoj kampa u Termama Tuhelj te cijeli kamp pripojili na postojeći pročišćivač otpadnih voda, ali i omogućili kvalitetniju infrastrukturu svake parcele. Paralelno uredio se i animacijski otok da bi se posjetiteljima Vodenog planeta pružila zabava kroz cijelu godina (zimska i ljetna pozornica s događanjima), a za 2016. se planira uređenje unutarnjeg kompleksa Vodenog planeta u iznosu oko 150.000 eura čime će se unaprijediti vodeni sadržaji.

Selfness – kontinuirana briga o gostima
Prateći trendove u termalnom i zdravstvenom turizmu, Terme Olimia i Terme Tuhelj koncipirale su nov trend u poslovanju – selfness. Programi su osmišljeni su tako da pojedinca prate u otkrivanju najboljeg u njemu samom i podržavaju ga pri ponovnom uspostavljanju ravnoteže između fizičke, emocionalne i duhovne razine, ističe se u priopćenju.


Autor/Izvor: Limun.hr


<< Prethodna vijest
Slijedeća vijest >>

Posljednji članci iz ove kategorije:

Valamar Riviera ulaže u destinaciju Rabac pola milijarde kuna

17.8.2016 13:01:00  |  Autor/Izvor: Limun.hr

Valamar Riviera, vodeća turistička kompanija i jedan od najaktivnijih investitora u turizam u Hrvatskoj, u 2017. godini uložit će oko 500 milijuna kuna u izgradnju dva luksuzna ljetovališta u destinaciji Rabac - Family Life Bellevue Resort 4* koji će iduće sezone postati prvi TUI Family Life brend u Hrvatskoj te Valamar Girandella Resort 4*

Doğuş Grupa Hrvatska otvara BEACH CLUB smješten u srcu marine D-Marin Dalmacije

13.7.2016 12:23:00  |  Autor/Izvor: Limun.hr

Svečano otvorenje Beach Cluba D-Marin Dalmacija održat će se 15. srpnja 2016. godine u marini D-Marin Dalmacija, Bibinje-Sukošan 1 te će ovim otvorenjem, Doğuş Grupa Hrvatska proslaviti završetak još jedne uspješne investicije u hrvatski turizam

Vlada: Prihvaćena ponuda Avenue grupe za Kupare

29.10.2015 11:11:00  |  Autor/Izvor: Hina

Vlada je na sjednici u četvrtak prihvatila ponudu Avenue grupe za realizaciju turističkog razvojnog projekta Kupari, vrijednog otprilike 100 milijuna eura, koji bi trebao imati oko 800 ležajeva sa 4 ili 5 zvjezdica

Država traži ulagače u projekt Muzil vrijedan do 200 milijuna eura

22.10.2015 22:01:00  |  Autor/Izvor: poslovni.hr

Vlada je na sjednici u četvrtak konačno donijela odluku o pokretanju postupka za iskazivanje interesa za realizaciju razvojnog projekta Muzil, odnosno gradnju velikog turističkog kompleksa koji bi izgrađenošću i visinom ulaganja trebao nadmašiti i Kupare

Kamp ”Selce” postao najbolje kategorizirani kamp na crikveničkoj rivijeri

8.7.2015 12:59:00  |  Autor/Izvor: Limun.hr

Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, nakon izlaska iz stečaja pokrenula je 20 milijuna kuna vrijedan investicijski ciklus usmjeren podizanju kvalitete i kategorizacije smještajnih kapaciteta
 

Pošaljite upit

Ime i prezime:
Telefon:
E-mail adresa:
 
Poruka: